All I Need

[Intro – Jay-Z]:
It’s the Roc
Woo!!
My gear is right (check)
My bucket is low (check)
My Roc-A-Wear’s fittin’ correct

[Verse 1]:
Fuck it
I guess I got my swagger back
Mama that said I killed her man, well guess I got the dagger back
It’s the Roc, bastards, we are back in the heezy
Jiggaman, B. Siges and M-Ezzy
Oschino & Sparks and Freeweezy (holla)
Mickey, Mallory, Chris & Neef, hey
All I need is the love of my crew, the whole industry can hate me
I plug my way thru
And all I need is a chick to hold the jimmy like, Meth and Mary
Like Marvin and Tammy, uh, now understands we can’t be stopped
From blowin’ swisha sweets outta candy drops
Like the Underground Kings, ridin’ dirty
A nigga been focused since I said hi to 30 (what up?)
Young niggas, y’all can’t hurt me, better watch and observe me
And learn how to earn better, I burn cheddar
I set fire to ya empire, I blow smoke in ya face
Burn rubber off ya rim tires
Yes I-a, J I-a double G-A, live wire, nigga, holla back

[Chorus 1]:
All I need
Roc-A-Wear (check)
Nike gear (check)
Mean bucket (uh-huh)
Armadil’ in the club, couple of duckets (yeah)
Couple chicks by my side, let’s ride
All I need
That new coupe (got that)
A doo-rag and a pocket full of loot (got those)
A sunny day, some chicks that wanna play
And I’ll be on my way, c’mon

[Verse 2]:
All I need in this world of sin, is me and my girlfriend (haha)
I got a little two-two, I call her Peggy Sue
When I’m off in the club, she fit right in my shoe
Gotta switch her to my waist, just in case
A clown wanna flip, gotta reach for my bitch
Y’all wanna act out a movie? I could give you a clip (buck, buck)
But no ad-libin’ nigga, stick to the script
Now all I need is a high-price lawyer ’cause it’s foul ways nowadays
Everybody saw you and they comin’ to court too
I thought you knew, can’t even steel on a nigga, muh’fuckas’ll sue
In this time and age, what’s real muh’fuckas to do
When I’m surrounded by squeal muh’fuckas like you?
The real niggas don’t fret ’cause the number one crew
R to O to the C’s comin’ true

[Chorus 2]:
All I need
Roc-A-Wear (check)
Nike gear (check)
Mean bucket (uh-huh)
Armadil’ in the club, couple of duckets (yeah)
Couple chicks by my side, let’s ride (woo!!)
All I need
That new coupe (got that)
A doo-rag and a pocket full of loot (got those)
A sunny day, some chicks that wanna play
And I’ll be on my way, listen

[Verse 3]:
The cream too long, my team too strong
Bleek is too hot, Beans is gone
Y’all niggas in the crosshair, the beams is on
Ya whole block deserted, y’all fiends are gone (bye-bye)
The whole Roc is jumpin’, we reached our zenith
Got fiends throwin’ up on themselves like Willie Beamen (heh heh)
Any given Sunday, gunplay’s optional
Havin’ niggas want it like Soul II Soul (however do you want it)
Whoever got hops get block, go the hole (woo!)
Dikembe Mutombo of this rap shit
Plus the jab is zig, and the zag quick
Left hand’ll lean ’em like a little past six
Now run along wit’ ya lil’ ass hits
Read my rapsheet, nigga, three classics
Shut ya bumba, got A-Rod numbers
All you munaskunks get buried in the trunk
When I blast the pump, I leave you relaxed in the hospital lookin’ at M*A*S*H* for months
Then I dumps doe on the D.A.’s desk
And I flee scot free and peep P. on the steps
He’s got no respect
No law a-governin’, why you fuckin’ wit’ him?
Matter of fact, why you fuckin’ wit’ them?
All y’all need is the R-O-C, baby

[Chorus 2]:

[Jay-Z]:
All I need
Roc-A-Fella Records
Freeway, Oskino & Sparks, Chris & Nique (all I need)
Mickey & Mallory, Broad St. Bully, M-Extra Money, haha
Young… H to the IZZO, Clue, Rell (uh-huh)
Yeah, yeah, all I need

Posted in Jay-Z and tagged , , , , .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Human Verification: In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.