Respect

ohh whoa ohh…. I respect a man raisin his kids all on his ownI respect a man who makes sure he takes care of homeyou gotta respect a man with good judgementcuz I’ll be damned if someones takin care of my kidsand I respect a man who treats his woman […]

Continue Reading

He Can’t Love You

I ain’t no hata or nothing But he can’t love you like I can Trust me Ooh, ooh, ooh As the clock strikes twelve I’m sitting here wondering how the hell Did I let you leave And baby I know that I did my share Of things to deceive you […]

Continue Reading

Funny How

It’s real funny baby How one day everything’s all good and then the next Your world comes crumbling down Well it’s funny how, it’s funny how rain drops they fall (they fall) Everything’s right It’s funny how everything goes wrong (go wrong) You’ll be a friend It’s funny how everyone’s […]

Continue Reading

Remedy

Remedy, JE y’allI know what it isIt’s that jagged little thrill right hereCheck this out Oh, oh, oh…Do you think about it baby? Do you think about it while your workingWhile you’re working late?Feeling like is it something – is it something more than thisGirl if you need somebody, I’mma […]

Continue Reading

Can We Be Tight

Can we be tight again?Cause you wanna know something(Can we? Can we? Can we? ooh)JE y’all Can we be tight?Can we be tight again?Can we be tight? I can’t go one more day without your love, I’m giving upGot all my niggas sayin’ I’m a punk, and I don’t wannaFeel […]

Continue Reading

I'll Be Right There

ft. Busta Rhymes [Busta Rhymes] Yes, yes, yes, yes, yes yall Busta Rhymes in the place to be So So Def, Flip Mode, J.D., Jagged Edge, check it We keeps it hot to def you can’t deny (Ha, ha, ha, ha, ha, ha) Til my people feelin’ good, yes you’ll […]

Continue Reading

Can I Get With You

Ha-ha I don’t need no sex I just wanna get with you Oh, all I wanna know is can I get with you? Don’t lead me on Can I get with you? Girl it’s you, it’s you It’s them things that you do It’s all about you, it’s you I […]

Continue Reading

Best Man

Tell me whats the reason that a mans own womancould be so coldtell me how the two of you could be doing what you doinright in my homewe were supposed to get married, it’s kinda scary that we just almost didI hope that you’re happy, cuz you got each otherI […]

Continue Reading

Addicted To Love

Mic check one to ready Um I’m get you sweaty And J.E. they gon bring you some [Repeat above (3x)] I’ve tried to let you go so many times (yes I have) And I never thought that going back would ever cross my mind See I find, it’s only you, […]

Continue Reading

Did She Say

ft. Jermaine Dupri [Jermaine Dupri] Uh-huh, uh-huh, uh, uh, uh, huh-huh Baby can you hear where I’m coming from Or do you need me to turn it up, huh? huh? Can you hear where I’m coming from Or do you need me to turn it up Baby can you hear […]

Continue Reading

Gotta Be

Don’t wanna make a scene I really don’t care if People stare at us Sometimes I think I’m dreamin’ I pinch myself Just to see if I’m awake or not [Chorus 1] Is it real What I feel Could it be You and me ’till the end of time Never […]

Continue Reading

Let’s Get Married

See first of all I know these so-called playas wouldn’t tell you thisBut I’m gonna be real and say what’s heartLet’s take this chance and make this love feel relevantDidn’t you know I loved you from the start, yeah When I think about all these years we put in this […]

Continue Reading

Keys To The Range

[CHORUS (x2)]You’ve changed you’re not the girl that used to do things The way I like it it’s a damn shame You was on your way to the house, money, keys, to the range Say what the dilly yo? Said uh, won’t you tell me sumthin I didn’t know Do […]

Continue Reading

Heartbreak

[Jagged Edge] Can’t take another heartbreak (Why, why, why) Why did you do the things you did Knowing that I love you so baby (Tell me why) Tell me why, why did you turn around and leave me Left me for dead baby (Hurt me so) Girl you hurt me […]

Continue Reading