Soopaman Luva 3

Look, up in the sky (SOOP-soop…)It’s a bird (SOOP-soop…)IT’S A PLANE!! (SOOP-soop…)Nah motherfuckers (SOOP-soop…)Hahaha Verse One: I was, flyin through the motherfuckin skyWith my blunt full of lye, boom-ba-zee on fiveCode name beez the Soopa-Man cock my LugerBlast on state trooper, I’m on the run GI’ve got these hoes spreaded, […]

Continue Reading

Iz He 4 Real

yah word upHooooaa, haha haaaaaa ("Iz he for real he can’t be" — Rock, Leflah Leflour Eshkoshkah) yah word upHaha, hooooaa haaaaaa ("Iz he for real he can’t be") yah word upHoooooaa, iz he 4 real haaaaaa ("Iz he for real he can’t be")Haha, unbeknown, unbelievedHoooooaa, haha haaaaaa ("Iz he […]

Continue Reading

Intro

[LL Cool J]Ayo this is the infinite, intelligent, extravagant and eloquentThat shit y’all talkin is irrelevantI put it down from the gutter to the tenementIt’s LL Cool J nigga, everything I do is excellentAnd I got to represent, Q-Boro, the thoroughY’knawmean? We get down, we get down babyCheck this shit […]

Continue Reading

Rock Da Spot

(W.. F.. D.. S..) Aiyyo, aiyyo check this out manHah, aiyyo hah-hahAiyyo aiyyo, hah-hahNahnah, aiyyo, aiyyoDamnI’m the bomb, ringin off all types alarmsMy palms, be swift with the pen like Lynn Swann’sAggravated assault, against an MCBeat him down with the mic and all types of pedigreesIt’s mad real in Da […]

Continue Reading

On Fire

("Them bitches swear they fly…") HahhaNow everytime I grab the mic I always start shit upSharper than your double-edger, watch me cough shit upLive and direct, respect it to the underground connectPah!! I’m wreckin any MC you selectYo E, load me in your gun, light the flaresGive me forty-eight bars, […]

Continue Reading

Pick It Up

Pick it up, pick it up (4X)If you find a bag of weed on the floor motherfuckerWhat the fuck you gon do Pick it up, pick it up (3X) [Redman]While I crack a cold Beck’s and keep the hoes in checkThe double-S vest nigga wreck the discothequeSit back relax and […]

Continue Reading

Smoke Buddha

Verse One: Aiyyo, I got a slight problem I smoke weed too muchKnees buckle the -uck up when I’m splittin my dutchBack up back up! Ain’t nobody hittin for freeIt’s just E Doubl-E, Keith Murray, and meIt cost twenty if you’re down with itAiyyo son I ride around with my […]

Continue Reading

It’s Like That (My Big Brother)

Due to technical dificulties beyond our controlReggie Noble’s stinkin ass will not be performing with us (K-Solo) Erick Sermon, keep keep it on Def Squad, Erick Sermon, Redman keep keep it on K to M Keith Murray keep keep it on Keep keep on, ya don’t stop Keep keep it […]

Continue Reading

Do What Ya Feel

Intro: Redman Hahahahahaaafollow… just do what ya feel and I’ma followI’ma follow… Just do what ya feel and we gon followJust do what ya feel and I’ma follow (2X)Haha, Meth-Tical Verse One: Method Man, Redman Who wanna flip with the acrobaticFrom ground zero all the way to attic, what we […]

Continue Reading

Creepin’

All my country, funky, brother, motherfuckers Verse One: To my, no good niggaz, and my, no good bitchesSorry if I left somebody leavin out with stitchesSeems y’all too bold for ya britchesEnslaved your mind like cotton pickers for runnin wit some rotten niggazI get raw to the core with hardcore […]

Continue Reading

Da Ill Out

[Erick Sermon]Yo Reggie, I’mout [Jamal]T-ree F SquadMuddy WatersDon’t get it twisted… nigga [Redman]Aiyyo everybody in this motherfucker will get touchedFuck such and such, I roll tight like handcuffsRock that ass to sleep with discrete techniquesI beez that, freak of the week like I made Knee DeepHold up! Rotate around the […]

Continue Reading

Da Bump

Intro: Original rude bwoy… on your sceneHaha, ha ha ha!Everybody light your blunts, get your smoke onHahahAll you bitches drop your drawers… witcha stinkin ass (stinkin ass)Just roll that weed (roll that weed) just roll that weed (roll that weed) Verse One: Aiyyo, yes it’s me the MC Grand RoyalSpittin […]

Continue Reading

Chicken Head Convention (Skit)

Ahwhattup y’all? Live, WFDSAt the fucked up Chicken Head ConventionNationwide, Jones Beach, all the boroughs is representinWe got the big weaves, the big shoes, bad attitudesHuh, it’s on and POPPIN out this motherfuckaWell this is Nik D, hood broken to the end tell a friend beyatchAnd we gon check in […]

Continue Reading

Case Closed

[Dr.Trevis like voice] Hah(huh, hah, hah, hah, HAHHAH, hah) Nineteen ninety-six(hah, come on!) Coming with the sickedest motherfuckers in the perimeter(huh, whooo! nineteen) You hit em with a newwwww(ninety-six, nine six) tree, dick be fly, in your ass(Dick! Di-dick, check) Yo! Amazing grace how sweet the sound is of the […]

Continue Reading

Rollin’

Nineteen ninety mother fuckin sixThat’s that shit thoughGet the motherfuckin Squad packedWe got to pull these shoes out like carpet, word is bondTest the crew with the guns and let’s get this shit on Why, must I be like that? Why, must I pack the gat?On my left, niggaz be […]

Continue Reading